Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти до поточного випуску
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Українські та світові медіа під час повномасштабного вторгнення РФ
Українські та світові медіа під час повномасштабного вторгнення РФ
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Поточний номер
Збірник матеріалів конференції
Опубліковано:
2023-08-21
Інформація про збірник
Титул і зміст збірника.
© Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2023
PDF
Макет збірника в повному форматі.
© Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2023
PDF
Секція 1. Велика війна росії проти України в об’єктиві медіа України та світу
Страхування журналістів на війні: що не так?
Л.Є. Василик
9-12
PDF
Обмеження контенту щодо висвітлення загибелі людей під час війни в українському медіапросторі
Н.О. Кодацька
13-15
PDF
Соціальна тематика на суспільному мовленні в період війни
А.С. Морозов , В.М. Дрешпак
16-18
PDF
Креативні прийоми аналітичного представлення патріотичної тематики в сучасній есеїстиці
Є. Р. Мазниця , М. І. Свалова
19-22
PDF
Висвітлення повномасштабного вторгнення РФ у порядку денному міжнародних ЗМІ
К. С. Зейналова , О. М. Ятчук
23-24
PDF
Висвітлення теми «воєнного дитинства» у полтавських онлайн-виданнях
Ю. О. Харченко
25-27
PDF
Моніторинг розслідувань про депортацію росією дітей з України. Аналіз матеріалів «Слідство.інфо», «Центру журналістських розслідувань» та Osint-спільноти Molfar
М. Підгородецька
28-34
PDF
Секція 2. Війна та візуальний контент медіа
Тематики та характерні риси відео-контенту регіональних медіа в соціальній мережі Instagram через рік від початку повномасштабного вторгнення (на прикладі акаунту телеканалу ВіІТА)
З. В. Гаджук
37-41
PDF
Візуальний контент дніпровських телеканалів під час війни (на прикладі Дніпро TV)
О. В. Думчиков , О. М. Ятчук
42-44
PDF
Особливості використання воєнної фотографії в українських медіа
Т.С. Чубенко , Л.І. Лисенко
45-48
PDF
Воєнна тематика у фотоматеріалах українських медіа 2022 -2023 років
К.В. Грунт , В.М. Дрешпак
49-52
PDF
Візуалізація в медіа українських історичних діячів у контексті повномасштабного вторгнення РФ
А. О. Слободянюк , К. М. Родигін
53-56
PDF
Секція 3. Виявлення прокремлівської пропаганди та російські інформаційні атаки, мова ворожнечі
Моніторинг місцевих медіа в умовах інформаційної війни (на прикладі Запорізької області)
К. В. Пилюк , Г. А. Сенкевич
59-62
PDF
Особливості мови ворожнечі російських політиків та пропагандистів за рік повномасштабного вторгнення
В. В. Борищук
63-67
PDF
Роль соцмереж у поширенні дезінформації і прокремлівської пропаганди
Я. Л. Костенко
68-71
PDF
Тенденції російської монументальної пропаганди на окупованих територіях України (за матеріалами медіа 2019 – 2022 рр.)
П. А. Ковальська , К.М. Родигін
72-74
PDF
Секція 4. Українські біженці та ВПО у світових та українських медіа
ВПО, біженці, мігранти: нова реальність українців у рецепції ЗМІ (регіональний аспект на прикладі медій Чернівців)
Ю. Г. Мельничук , Є.І. Пірожков
77-80
PDF
Проблематика ринку праці в Україні у журналістських матеріалах воєнного часу
М. В. Юхименко , В. Б. Стефанець
81-85
PDF
Адвокаційна журналістика як один з методів розв'язання проблем ВПО
А. С. Беженар , Л.Є. Василик
86-89
PDF
Безпека журналістів під час висвітлення бойових дій
В. А. Волуца , Л.Є. Василик
90-93
PDF
Тема ВПО в чернівецькій інтернет-журналістиці (на матеріалі видань «Шпальта», «АСС», «БукІнфо», «BukNews»)
О.Д. Суліковська , Л. Є. Василик
94-98
PDF
Секція 5. Роль нових ЗМІ та соцмереж під час війни: можливості та загрози; реклама та піар під час воєнного стану
Інформування суспільства українськими телеграм-каналами в умовах повномасштабного вторгнення («Украина сейчас: новости, война, Россия», «телеграмна служба новин - Україна»)
О. А. Дяков
101-105
PDF
Інфомедійна грамотність педагога у структурі формування позитивного іміджу університету
Л. М. Гомля
106-108
PDF
Використання рекламних та PR стратегій під час воєнного стану
Н. О. Кузьміченко , О. М. Ятчук
109-112
PDF
Медійний контент соцмереж у висвітленні подій під час повномасштабної війни росії з Україною (на матеріалі ютуб-каналів лідерів думок та акаунтів провідних ЗМІ)
М. Мельник
113-117
PDF
Моніторинг акаунту Міністерства оборони України у Facebook. Гендерний аспект
Д.Г. Праведна
118-123
PDF
Мілітарна тема у соціальній рекламі
О.О. Усатенко , О.А. Зелік
124-129
PDF
Переглянути всі випуски
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
Українська