Медійний контент соцмереж у висвітленні подій під час повномасштабної війни росії з Україною (на матеріалі ютуб-каналів лідерів думок та акаунтів провідних ЗМІ)

Автор(и)

  • М. Мельник Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

нові медіа; цифровізація суспільства; контент; мова ворожнечі; фразеологізми; оказіоналізми; інтенсивність подачі інформації

Анотація

Дослідження присвячене аналізу ютуб-контенту провідних медійних каналів, лідерів політичної думки, воєнних аналітиків та відомих блогерів: Фабрика новин, Утро февраля, Лучшее радио Израиль, Радіо Свобода, БЕЛСАТ NEWS, Роман Цимбалюк, Alexey Arestovych, ФЕЙГІН LIVE, Yulia Latynina, Leon Weinstein, Андрей Пионтковский, Yanina Sokolova, Олег Жданов, Юрий Швец тощо – в умовах повномасштабної війни Росії з Україною. Розглянуто зміст і спосіб викладу матеріалів, наявність мови ворожнечі у мовленні ведучих, інтенсивність подачі та доказовість інформації. Привернуто увагу до питань контролю за якістю та професіоналізмом подачі новин, популярністю каналів, кількістю підписників та активністю зворотного зв’язку з аудиторією.

Біографія автора

М. Мельник , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка

Посилання

Григорова З. В. Нові медіа, соціальні медіа, соціальні мережі – ієрархія інформаційного простору. Режим доступу: http:// ttdruk.vpi.kpi.ua-/article/view/115905 Дата звернення: 05.04. 2023 р.

Данько-Сліпцова А. А. Нові медіа: історія, типологія / Український науковий журнал «Освіта регіону». № 1-2, 2014 р.: С. 80

Красноступ Г. М. Основні напрями правового забезпечення державної інформаційної політики / Г. М. Красноступ // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2010. - № 10. - С. 79-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmju_2010_10_12 Дата звернення: 06.04.2023.

Наумова М.Ю. Нові медіа та традиційні ЗМІ: моделі співіснування. Режим доступу: https://sociology.knu.ua/sites/ default/files/library/elopen/actprob-13_86.pdf Дата звернення: 06.04.2023 р.

Піддубний О. Що таке нові медіа? Режим доступу: https:// www.piddubny.com/scho-take-novi-media/ Дата звернення: 05.04.2023 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-22

Номер

Розділ

Секція 5. Роль нових ЗМІ та соцмереж під час війни: можливості та загрози; реклама та піар під час воєнного стану