Використання рекламних та PR стратегій під час воєнного стану

Автор(и)

  • Н. О. Кузьміченко Університет митної справи та фінансів
  • О. М. Ятчук Університет митної справи та фінансів

Ключові слова:

рекламна діяльність; зовнішня реклама; PR стратегії

Анотація

З початком повномасштабного вторгнення почалась інформаційна війна України з російською пропагандою. Українські новини та рекламні стратегії змінили свій напрям та почали більше працювати на европейську аудиторію аби розвінчувати ворожі «фейки».

Біографії авторів

Н. О. Кузьміченко , Університет митної справи та фінансів

здобувачка

О. М. Ятчук , Університет митної справи та фінансів

к.н.з соц.комунікацій, доцентка

Посилання

One year ago, Ukrainian defenders completely liberated the Kyiv, Chernihiv, and Sumy regions. Ukraine.ua 8.04.2023 URL: https://instagram.com/ukraine.ua?igshid=YmMyMTA2M2Y= (дата звернення 8.04.2023)

Бутенко Наталія Юріївна. Соціальна психологія в рекламі: навчальний посібник / Н.Ю.Бутенко; Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана – К: КНЕУ, 2006 – 380с.

В Україні буде створено Інтернаціональний легіон територіальної оборони України

Visit Ukraine. 27.02.2022 URL: https://t.me/VisitUkraine/1331 (дата звернення 7.04.2023)

"Русский военный корабль, иди на ...". Як народилося гасло цієї війни

BBC NEWS Україна. 24.02.2022

URL: https://www.bbc.com/ukrainian/features-60853922 (дата звернення 07.04.2023)

Супутникові знімки фіксують наслідки бомбардування Росією українських міст (фотосвідчення)

Радіо Свобода. 22.03.2022 URL : https://www.rferl.org/a/ ukraine-war-satellite-maxar/31764804.html (дата звернення 8.04.2023)

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-22

Номер

Розділ

Секція 5. Роль нових ЗМІ та соцмереж під час війни: можливості та загрози; реклама та піар під час воєнного стану