Використання рекламних та PR стратегій під час воєнного стану
Ключові слова:
рекламна діяльність; зовнішня реклама; PR стратегіїАнотація
З початком повномасштабного вторгнення почалась інформаційна війна України з російською пропагандою. Українські новини та рекламні стратегії змінили свій напрям та почали більше працювати на европейську аудиторію аби розвінчувати ворожі «фейки».
Посилання
One year ago, Ukrainian defenders completely liberated the Kyiv, Chernihiv, and Sumy regions. Ukraine.ua 8.04.2023 URL: https://instagram.com/ukraine.ua?igshid=YmMyMTA2M2Y= (дата звернення 8.04.2023)
Бутенко Наталія Юріївна. Соціальна психологія в рекламі: навчальний посібник / Н.Ю.Бутенко; Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана – К: КНЕУ, 2006 – 380с.
В Україні буде створено Інтернаціональний легіон територіальної оборони України
Visit Ukraine. 27.02.2022 URL: https://t.me/VisitUkraine/1331 (дата звернення 7.04.2023)
"Русский военный корабль, иди на ...". Як народилося гасло цієї війни
BBC NEWS Україна. 24.02.2022
URL: https://www.bbc.com/ukrainian/features-60853922 (дата звернення 07.04.2023)
Супутникові знімки фіксують наслідки бомбардування Росією українських міст (фотосвідчення)
Радіо Свобода. 22.03.2022 URL : https://www.rferl.org/a/ ukraine-war-satellite-maxar/31764804.html (дата звернення 8.04.2023)