Мілітарна тема у соціальній рекламі

Автор(и)

  • О.О. Усатенко ПНПУ імені В. Г. Короленка
  • О.А. Зелік ПНПУ імені В. Г. Короленка

Ключові слова:

соціальна реклама; мілітарна тема; моделі поведінки; функції реклами; цільова аудиторія; цінності

Анотація

У роботі розглянуто вплив мілітарної теми на соціальну рекламу, проаналізовано зразки соціальної реклами з використанням мілітарних символів, простежено, які теми актуального суспільного життя потрапляють у поле зору рекламістів під час війни.

Біографії авторів

О.О. Усатенко , ПНПУ імені В. Г. Короленка

здобувачка

О.А. Зелік , ПНПУ імені В. Г. Короленка

ст. викладач

Посилання

Олтаржевський Д. О. Соціальна реклама: навчальний посібник. Київ: Центр вільної преси, 2016, 120 с.

Реклама і рекламна діяльність : навчальний посібник / Воронько-Невіднича Т. В., Калюжна Ю. П., Хурдей В. Д. Полтава, РВВ ПДАА, 2018, 230 с.

Закон України «Про рекламу». URL: https://zakon.rada.gov. ua/laws/show/270/96-вр#Text /(дата звернення: 22.04.2023 р).

Соціальна реклама «Цінності дорожчі за життя» URL: https://youtube.com/playlist?list=PLKKhQGbuMks7UBFDboKBq2PE3WDR6byN (дата звернення: 22.04.2023 р).

Радіореклама «Шпаки війни». URL: https://youtu.be/ xyi3ZHPxsl8 (дата звернення: 22.04.2023 р).

Дослідження: як війна вплинула на притулки для тварин. URL: https://kormotech.com/uk/articles/doslidzenna-ak-vijnavplinula-na-pritulki-dla-tvarin-3 (дата звернення: 22.04.2023 р).

Стельмах І. Трагічні події в Україні дали новий поштовх соціальній рекламі, 2014. URL: https://www.radiosvoboda. org/a/26741429.html (дата звернення: 22.04.2023 р).

Докторович М. О. Соціальна реклама: структура, функції, психологічний вплив, 2013. URL: http://webcache. googleusercontent.com/search?q=cache:JqoTKTeV68kJ:www. irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe%3FC21C OM%3D2%26I21DBN%3DUJRN%26P21DBN%3DUJRN%26IM AGE_FILE_DOWNLOAD%3D1%26Image_file_name%3DPDF/ VchdpuP_2014_115_21.pdf&cd=16&hl=uk&ct=clnk&gl=ua (дата звернення: 22.04.2023 р).

Реклама «Про розвиток народу можна судити з того, як він ставиться до тварин» URL: https://drive.google.com/drive/fold ers/19fUJGPyqca2U7slAc33YMGUlXW1ZH4ii?usp=sharing (дата звернення: 22.04.2023 р).

Реклама «Ні екологічній кризі в Україні». URL: https://drive. google.com/file/d/1mrH8_hXUp9-TE20CR5Z8HiNq-YIrmHh0/ view?usp=sharing (дата звернення: 22.04.2023 р).

The Environmental Cost of the War in Ukraine, Green European Journal, 2022. URL: https://www.greeneuropeanjournal.eu/theenvironmental-cost-of-the-war-in-ukraine/ (дата звернення: 22.04.2023 р).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-22

Номер

Розділ

Секція 5. Роль нових ЗМІ та соцмереж під час війни: можливості та загрози; реклама та піар під час воєнного стану