Візуальний контент дніпровських телеканалів під час війни (на прикладі Дніпро TV)
Ключові слова:
медіаконтент; місцеве телебачення; російсько-українська війнаАнотація
Об’єктом аналізу в роботі є візуальний контент регіонального телебачення (на прикладі Дніпро TV). Предметом дослідження є особливості роботи регіональних медіа в умовах російсько-української війни, а саме трансформація та виклики щодо створення контенту. Як приклади розглядаються аудіовізуальні повідомлення про події за допомогою змонтованих відеороликів на основі сторітелінгу та формату Caption Video. Мета дослідження – привернути увагу до трансформації звиклого контенту, інтеграційних процесів діджитал медіа та традиційних (на прикладі телебачення) як сталої тенденції, що потребує детального аналізу та дослідження в подальшому.
Посилання
Ущаповська І.В. Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал сучасної освіти та науки». Київ, 2020. С. 256–260.
Воєнне видання. URL: https://research. mediadevelopmentfoundation.org/
Телеканал Дніпро TV. URL: https://dnipro.tv
Відеоматеріал Дніпро TV у Instagram. URL: https://www. instagram.com/p/CjI1FuOvWO1/
Телеканал ДніпроTV. Дніпро. Рік боротьби!.URL: https:// youtu.be/WDMrbHJmZF4