Візуальний контент дніпровських телеканалів під час війни (на прикладі Дніпро TV)

Автор(и)

  • О. В. Думчиков Університет митної справи та фінансів
  • О. М. Ятчук Університет митної справи та фінансів

Ключові слова:

медіаконтент; місцеве телебачення; російсько-українська війна

Анотація

Об’єктом аналізу в роботі є візуальний контент регіонального телебачення (на прикладі Дніпро TV). Предметом дослідження є особливості роботи регіональних медіа в умовах російсько-української війни, а саме трансформація та виклики щодо створення контенту. Як приклади розглядаються аудіовізуальні повідомлення про події за допомогою змонтованих відеороликів на основі сторітелінгу та формату Caption Video. Мета дослідження – привернути увагу до трансформації звиклого контенту, інтеграційних процесів діджитал медіа та традиційних (на прикладі телебачення) як сталої тенденції, що потребує детального аналізу та дослідження в подальшому.

Біографії авторів

О. В. Думчиков , Університет митної справи та фінансів

здобувач

О. М. Ятчук, Університет митної справи та фінансів

к. н. з соц. ком., доцентка

Посилання

Ущаповська І.В. Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал сучасної освіти та науки». Київ, 2020. С. 256–260.

Воєнне видання. URL: https://research. mediadevelopmentfoundation.org/

Телеканал Дніпро TV. URL: https://dnipro.tv

Відеоматеріал Дніпро TV у Instagram. URL: https://www. instagram.com/p/CjI1FuOvWO1/

Телеканал ДніпроTV. Дніпро. Рік боротьби!.URL: https:// youtu.be/WDMrbHJmZF4

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-21

Номер

Розділ

Секція 2. Війна та візуальний контент медіа