Роль соцмереж у поширенні дезінформації і прокремлівської пропаганди

Автор(и)

  • Я. Л. Костенко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

соцмережі; кремлеботи; ботоферми; прокремлівська пропаганда; Facebook; Twitter; дезінформація

Анотація

У роботі розглянуто шляхи поширення російської пропаганди через соціальні мережі. Було досліджено попередньо імплементовані методи боротьби з «кремлеботами», вказано на небезпеку відсутності фактчекінгу, ретельної автентифікації та якісних алгоритмів фільтрування контенту, що потрапляє в соцмережі.

Біографія автора

Я. Л. Костенко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка

Посилання

Лорян, Р. (2022, 1 червня). Медіаспоживання українців в умовах повномасштабної війни. Опитування ОПОРИ. ОПОРА. https://oporaua.org/report/polit_ad/24068-mediaspozhivanniaukrayintsiv-v-umovakh-povnomasshtabnoyi-viini-opituvanniaopori (дата звернення: 04.04.2023)

Gupta, A. [@aakashg0]. (2023, 1 квітня). 6. Misinformation is highly down-ranked Anything that is categorized as misinformation gets the rug pulled out from under it. Surprisingly [Долучено зображення] [Твіт]. Twitter. https://twitter.com/aakashg0/status/ 1641976925064245249?s=20

Miller, C. [@ChristopherJM]. (2021, 29 травня). Ukraine’s Azov regiment, formerly Azov battalion that became part of the country’s National Guard, posts photos of a recent training [Твіт]. Twitter. https://twitter.com/ChristopherJM/status/139867116710424576 5?s=20

Robertson, A. (2018, 4 квітня). Facebook suspends 273 accounts and pages linked to Russian misinformation agency. The Verge. https://www.theverge.com/2018/4/3/17194518/facebooksuspends-russian-internet-research-agency-pages-accountsinstagram (дата звернення: 04.04.2023)

Woolley, S. C. (2022). Digital Propaganda: The Power of Influencers. Journal of Democracy 33(3), 129.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-21

Номер

Розділ

Секція 3. Виявлення прокремлівської пропаганди та російські інформаційні атаки, мова ворожнечі