Інфомедійна грамотність педагога у структурі формування позитивного іміджу університету

Автор(и)

  • Л. М. Гомля ПНПУ імені В. Г. Короленка

Ключові слова:

інфомедійна грамотність; імідж університету; медіаосвіта

Анотація

У дослідженні основний акцент зосереджено на взаємозв’язку інфомедійної грамотності викладача та створенням позитивного іміджу університету; окреслено конститутивні складові процесу формування інфомедійної грамотності викладача ЗВО, опанування науково-педагогічними працівниками сучасними комунікаційними технологіями.

Біографія автора

Л. М. Гомля , ПНПУ імені В. Г. Короленка

магістрантка

Посилання

Антонченко М. О. Медіаінформаційна грамотність як складова інформаційно-цифрової компетентності педагога. Інформаційно-цифрова компетентність педагога: теорія і практика: збірник наукових праць; випуск 3-й; за заг. редакцією Л. Г. Петрової. Суми: ВВП «Мрія», 2019. С. 2–10.

Інфомедійна грамотність: імплементація в освіті дорослих: навч.-метод. посіб. / Т. В. Водолазська, Н. І. Курмишева, Т. А. Устименко; упор. Т. А. Устименко. Полтава: ПОІППО імені М. В. Остроградського, 2021. 108 с.

Концепція впровадження медіаосвіти в Україні [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://mediaosvita.org.ua/2013/11/18/ kontseptsiia-vprovadzhennia-mediaosvity-v-ukraini/ Дата звернення: 22.03.2023 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-22

Номер

Розділ

Секція 5. Роль нових ЗМІ та соцмереж під час війни: можливості та загрози; реклама та піар під час воєнного стану