Соціальна тематика на суспільному мовленні в період війни

Автор(и)

  • А.С. Морозов Університет митної справи та фінансів
  • В.М. Дрешпак Університет митної справи та фінансів

Ключові слова:

соціальна журналістика; суспільне мовлення; тематика медіа

Анотація

Проаналізовано тенденції щодо зміни структури соціальної тематики в українських медіа у період повномасштабного російського вторгнення. Розглянуто місце соціальної тематики у програмах Суспільного мовлення на прикладі Суспільне Дніпро. Продемонстровано, у який саме спосіб досягається збалансованість редакційної політики Суспільного з висвітлення соціально значущих проблем.

Біографії авторів

А.С. Морозов , Університет митної справи та фінансів

здобувач

В.М. Дрешпак , Університет митної справи та фінансів

д.держ. упр., професор

Посилання

Данькова Н. «Соціальна тематика стала трендом». Регіональні канали готові знімати шоу про актуальні проблеми суспільства. Детектор Медіа. 2022, 4 лютого. URL: https:// detector.media/infospace/article/196199/2022-02-04-sotsialnatematyka-stala-trendom-regionalni-kanaly-gotovi-znimaty-shoupro-aktualni-problemy-suspilstva/

Руденко І., Москаленко С. З 1 квітня ліки продаватимуть за електронним рецептом, біля аптек Дніпра черги. Суспільне Дніпро. 2023, 31 березня. YouTube. URL: https://www.youtube. com/watch?v=k_OmQHgXP14

Добірка від Суспільне Дніпро. Суспільне Дніпро. 2023, 6 квітня. URL: https://dp.suspilne.media/articles/21251

Новини компанії. Cуспільне Мовлення. 2021, 6 грудня. URL: https://corp.suspilne.media/newsdetails/4478

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-21

Номер

Розділ

Секція 1. Велика війна росії проти України в об’єктиві медіа України та світу